Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

To ελληνικό αλφάβητο για κέντημα σταυροβελονιά / Cross stitch patterns of the Greek alphabet

Πολλά σχέδια με τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου για κέντημα σταυροβελονιά.
Lots of patterns of the letters of the Greek alphabet to cross stitch.

Επισκεφτείτε την ετικέτα Μονογράμματα σταυροβελονιά για να δείτε πολλά ακόμη μονογράμματα που μπορείτε να τα συνδυάσετε με τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου .
Visit the label Cross stitch monograms to see more cross stitch monograms .

                       No automatic alt text available.
                                                  πηγή / source
















Μια  ευγενική προσφορά της Κλαυδίας 
 Κάντε  κλικ επάνω στις εικόνες για να τις δείτε
στο κανονικό τους μέγεθος !!!!!!
                                               Click on the pictures  to view the full sized image !!!!!!!







                         No automatic alt text available.
  
                      
                         













                                   






No automatic alt text available.







Υπέροχα μονογράμματα με πουλάκια για κέντημα  σταυροβελονιά
Lovely bird cross stitch monograms









                                                                                                             
                                                                           πηγή / source






Click here  to see  an enlarged pattern .
Κάνετε κλικ εδώ   για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .


                                      





Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε τρεις ακόμη 

γραμματοσειρές (μικρά , κεφαλαία και καλλιγραφικά 

γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου) κεντημένες 

σταυροβελονιά . Τα σχέδια προέρχονται από ένα 
κεντητό δειγματολόγιο του 1875  , το οποίο ανήκει στο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης.
Click here to see three more patterns of the Greek alphabet
The patterns of the letters of the Greek alphabet come from a very old cross stitch sampler ( stitched in 1875), which belongs to the Museum of Greek Folk Art .


                                                                                   
                                                          Καλή εβδομάδα !!!!!
                                        Have a lovely week !!!!!

  

23 σχόλια:

  1. Και το είδα στον ύπνο μου ότι η Νίκη θα με βάλει σε μπελάδες δευτεριάτικα, αλλά εντάξει σε συγχωρώ γιατί ελληνικό αλφάβητο είναι πολύ δύσκολο να βρούμε και μάλιστα με ωραία γράμματα !!
    Εγώ προσωπικά σ ευχαριστώωωωωωω !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Νίκη μου! Πράγματι, είναι δυσεύρετο το ελληνικό αλφάβητο, όπως είπε και η Ράνια άνωθεν! Να είσαι καλά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Muy interesante tener el alfabeto griego.
    Gracias!!
    Un beso y feliz semana.
    Rosana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πάζλ σιγά σιγά το συμπληρώνεις...
    Παπάδες μπορεί να κάνει κανείς αν συνδυάσει διάφορες προτάσεις σου μαζί με τα γράμματα...
    Μπράβο και στις δυο σας.
    Μπράβο στις φιλενάδες μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ , Φλώρα μου !!!!Αν συνδυασθούν με μικρά μοτιφ
      θα γίνουν πολύ όμορφα !!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα Νίκη μου!
    Σε περιμένω να περάσεις από το Συμπόσιο :)))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που μου το θύμισες , Αριστούλα μου !!!!
      Πέρασα και ψήφισα !!!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  6. Hi Niki! always nice to visit you. Always a lot to inspire me. I specially like those pencil holders you made.
    Lots of love,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mπορώ να κάνω μία έκκληση από το μπλόκ σου Νίκη μου και να παρακαλέσω όποια φίλη έχει κεντημένο ή σε σχεδιάγραμμα ελληνικό αλφάβητο να το στείλει στο μπλόκ σου με σκοπό να συγκεντρωθούνε όσα περισσότερα γίνεται ;;;;Εχω κάτι κατά νού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το "Εχω κάτι κατά νού...." μου κέντρισες την περιέργεια - θα το συζητήσουμε !!!!

      Διαγραφή
  8. Να που έχουμε και το Αλφάβητο τώρα! Καλό βράδυ Νικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά μπράβο κι από μένα Νίκη μου!!!!! Μας προσέφερες ένα ανεκτίμητο θησαυρό!!!!
    Να ΄σαι καλά!!! Καλή εβδομάδα!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσχετο αλλά μου θύμισες την "καλημέρα" που ειχε κρεμασμένη η γιαγιά μου!!!
    Πολύ όμορφα Νικη μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είχαμε κι εμείς μια "Καλημέρα " στο πατρικό μου !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα μπορούσα να σε καταγγείλω διότι με παρέσυρες στο !*Κέντημα* κάτι σαν το τσιγάρο που κερνάς σε πρώην θεριακλή καπνιστή!!! και έτσι βγήκαν κλωστές καμβάδες εταμίν σχέδια κλπ και κάνουν παρέα με τα λάδια ακρυλικά πινέλα χαρτοπετσέτες κλπ και δεν συμμαζεύεται...Ηδη αρχισα να κεντώ κάτι που σύντομα θα αναρτήσω.....ας όψεται που σ΄αγαπώ, γλύτωσες την καταγγελία !!!!Φιλάκια ξαδελφούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τυχαία βρήκα το blog σας ψάχνοντας για το ελληνικό αλφάβητο για κέντημα. Αν υπάρχει κάποιο σχέδιο με βαρκούλα θα με βοηθησει αν μου το στείλετε. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή