Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Κοσμήματα καμεο από πολυμερικό πηλό / Polymer clay cameo Jewellery

Μενταγιόν και σκουλαρίκια  καμεο από πολυμερικό πηλό
Polymer clay cameo pendants and earrings

Για να  δείτε κι άλλες δημιουργίες από πολυμερικό πηλό , κάνετε κλικ εδώ .
Click here to see some more Polymer clay  creations .






































Μ' αυτό το μενταγιόν συμμετέχω στο μωβ διαγωνισμό που γίνεται στο blog ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ.

Στην επόμενη ανάρτησή μου θα σας δώσω λεπτομερείς οδηγίες με πολλές φωτογραφίες 
για να φτιάξετε καμεο από πολυμερικό πηλό .
Next time  I will post a  detailed tutorial with lots of photos 
on how to make polymer clay cameos .


Να περάσετε μια υπέροχη Κυριακή !!!!!!
Have a lovely Sunday !!!!!!


30 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Νίκη! Επειδή είναι πολύ πρωί και δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά ή κοιμάμαι ακόμα, αυτές τις καμέο καρφίτσες τις έφτιαξες εσύ, με τα χεράκια σου; Θές να με τρελλάνεις; Είναι φανταστικές!!!! Συγχαρητήρια και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 'πα εγώ ότι είναι πολύ πρωί, δε το 'πα; Μενταγιόν και σκουλαρίκια είναι κι όχι καρφίτσες! Τι ντροπή! Συγγνώμη Νίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Przepiękne kamee i kolczyki, świetnie się prezentują!!! Uściski przesyłam!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!! Περιμένουμε τις οδηγίες.. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Szépségek! Kíváncsian várom a részleteket.
    Szép vasárnapot!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανυπομονώ να δω τις οδηγίες σου για τα υπέροχα δημιουργήματα σου!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό^^Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. !!!!!!!!!ανυπομονώ για την επόμενη ανάρτηση!!Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Wow, Niki, these are so nice! The white ones are amazing, they really look like the ancient stone ones! Have a nice Sunday! ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα, πραγματικά!! Από μικρή μου άρεσαν τα καμέο κοσμήματα...
    Θα περιμένω κι εγώ τις οδηγίες σου.
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Beautiful dangles! I'm looking forward to your instructions.
    Have a nice sunday, greetings from Marijke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετική δουλειά!!! Μου αρέσει που κάθε φορά έχεις να παρουσιάσεις κάτι τόσο ιδιαίτερο!!! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στον μωβ διαγωνισμό. Καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφο Νίκη ...πολύ μου άρεσαν πολύ ..
    καλή επιτυχια στο διαγωνισμό..
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hi Niki
    Beautiful and delicate pendant and earrings. I envy your talent.
    Greetings Dorota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι λεπτοδουλειά!!!
    Μπράβο Νίκη μου!
    Άλλαξες κι εδώ μέσα; Πολύ μου αρέσει!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πραγματικά πανέμορφα! Πολύ ιδιαίτερες δημιουργίες!
    Μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα όλα ,μπράβο φοβερή δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το βρήκα εδώ http://www.katopolyclay.gr/60-30-30.html
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ομορφο το μενταγιον και τα σκουλαρικια Νικη μου και βεβαια να μας δειξεις πως φτιαχνονται...φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και γω θα ηθελα λεπτομερειες..πολυ ομορφο πραγματικα
    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ αχ Νίκη, τι υπέροχα πραγματούδια είναι αυτα;;; Ειδικά το λευκό μενταγιόν το λατρεύω!
    Γεια στα χέρια σου κούκλα μου!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα έγιναν, Νίκη μου!!!! Πολύ μου αρέσουν τα καμέο!!! Και πόσα διαφορετικά μπορείς να φτιάξεις με ένα καλούπι!!! Καλή επιτυχία στον μώβ διαγωνισμό!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απλά δεν έχουν αντίπαλο !!! υπέροχα όλα....ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις οδηγίες.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα Ανδρονίκη. Γεια στα χέρια σου. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφα Νίκη μου!!Καί τό μενταγιόν αλλά καί τά σκουλαρίκια!!!Πάντα μού άρεσε τό καμέο!!Καλή επιτυχία στόν διαγωνισμό!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειες οι δημιουργίες σου!!!!!! Λατρεύω τα καμέο!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!
    Καλή βδομάδα!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τελειο και βημα βημα ακομα καλυτερα !!! Παντα αναρωτιομουν πως τα φτιαχνουν!!!!!!

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή