Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Σχέδια με την Φραουλίτσα για κέντημα / Strawberry Shortcake cross stitch patterns

Σχέδια με την Φραουλίτσα και μονογράμματα με φράουλες   για σταυροβελονιά
  Strawberry Shortcake cross stitch patterns and strawberry cross stitch monograms

Μπορείτε να δείτε περισσότερα σχέδια για παιδικά κεντήματα εδώ .
You can see more children cross stitch patterns here .








Κάνετε κλικ  εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .




Κάνετε κλικ εδώ  για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .




















Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .







Κάνετε κλικ εδώ  για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .




























Μπορείτε να δείτε σχέδια για κέντημα σταυροβελονιά 
με τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου  εδώ .
You can see cross stitch patterns
 of the Greek alphabet  here .


Να περάσετε μια υπέροχη Κυριακή !!!!
Have a lovely Sunday !!!!!!!




13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα!!! και μπορεί να μην τα κεντήσω αλλά μου έδωσες φοβερή ιδέα για κουκλίτσα με ζύμη καλαμποκιού.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααα είναι πολύ όμορφα, παιχνιδιάρικα και χαρούμενα τα σχέδια! Μα να μου αρέσουν όλα τόσο πολύ! Φιλιά και καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσοοουυυυυννν!!!
    Γλύκα η φραουλίτσα!!!
    Καλή Κυριακή Νίκη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φραουλοκαταστασεις. χιχιχι
    αγαπαμε φραουλες.ειναι και η εποχη τους τωρα.
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στις αρωματισμένες φραουλένιες ομορφιές στελνω την αγάπη μου μαζί με ένα φιλάκι!!!Είχα πολύ καιρό να "ανοιξω " υπολογιστή λόγω δουλειάς και σήμερα που είμαι στης Αλκηστης και την προσέχω βρήκα την ευκαιρία να σερφάρω!!!Φιλάκια απογευματινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι χαριτωμένη παράσταση!
    Καλή εβδομάδα Νίκη μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκη υπέροχες οι Φραουλίτσες σου και ιδιαιτέρως αγαπημένες δικές μου! Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα παιδικά σχέδια είναι αυτά; Πολλά φιλάκια Νίκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή