Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Παραδοσιακό τραπεζομάντηλο σταυροβελονιά /Traditional cross stitch tablecloth

Παραδοσιακό σχέδιο για τραπεζομάντηλο κεντημένο  σταυροβελονιά 
Traditional tablecloth cross stitch pattern


Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε 10 ακόμη σχέδια για τραπεζομάντηλα και καρέ . 
Click here to see 10 more tablecloth cross stitch patterns .



















































































































Αυτό είναι το αγαπημένο μου τραπεζομάντηλο . 
Είναι το πιο χρονοβόρο κέντημα που έχω κάνει -  έκανα περισσότερο από 2 χρόνια για να το τελειώσω !!!!!
This is my favourite tablecloth . 
It is the most time consuming stitching project I have ever done - it took me more than 2 years to finish !!!!


14 Νοεμβρίου 2014
Για τις φίλες που θα ήθελαν να το κεντήσουν :
Το σχέδιο αν θυμάμαι καλά το είχα βγάλει από ένα φυλλάδιο της DMC και δεν το έχω.Νομίζω ότι μπορείτε να το ζητήσετε από την Niatta στο blog
http://e-crochet.blogspot.gr/2012/05/blog-post_19.html . 'Εχει κεντήσει το ίδιο σχέδιο σε σεμέν και από τα σχόλια των αναγνωστών της έχω καταλάβει ότι το έχει στείλει σ΄αυτούς που το ζήτησαν. Είναι μεν χρονοβόρο σχέδιο αλλά στην ουσία επαναλαμβάνονται 2 μοτίβα τα οποία κάποια στιγμή τα μαθαίνετε και δεν χρειάζεται να κοιτάτε το σχέδιο . Τις γωνίες δεν θα τις βρείτε πουθενά γιατί τις δημιούργησα μόνη μου(το σχέδιο ήταν για σεμέν) . Επομένως περνάτε τις φωτογραφίες σ' ένα στικάκι και σε κατάστημα που κάνουν εκτυπώσεις μπορείτε να το έχετε σε ότι διάσταση θέλετε .
If you want to stitch this tablecloth , you can ask for the pattern from Niatta :http://e-crochet.blogspot.gr/2012/05/blog-post_19.html . She has stitched a beautiful runner using the same pattern . It is an old DMC pattern to stitch a runner so there is no corner pattern . I created the corner pattern myself.



Επισκεφτείτε την ετικέτα Τραπεζομάντηλα

Visit the label Cross stitch tablecloths


Καλό σας απόγευμα !!!!!!!!
Have a nice afternoon  !!!!!!




41 σχόλια:

  1. un lavoro sicuramente impegnativo ma..........
    uno splendore di meglio non si può
    COMPLIMENTI
    silvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω δουλειά!!! Και το σχέδιο απαιτητικό κι η έκτασή του μεγάλη. Είναι από τα αγαπημένα μου σχέδια. Μου είχε κεντήσει η μαμά μου σεμέν και πετσετάκια. Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ !!!
      Το σχέδιο που είχα ήταν για σεμέν - μόνη μου δημιούργησα τις γωνίες για να γίνει τραπεζομάντηλο γιατί μου άρεσε πολύ .

      Διαγραφή
  3. Przepiękny haft, świetny i oryginalny obrus, moje wielkie uznanie za ogrom włożonej w to dzieło pracy!!! Pozdrawiam!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικό...Για ανθρώπους με υπομονή και μεράκι!!!!Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο...και μόνο δυο χρόνια!!!!!!!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Niki, this looks amazing! It's really a marvelous creation, takes your breath away! Congrats on finishing it! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά στα χέρια σου!! Είναι πάρα πολύ όμορφο!!! Πολύ ωραία δουλεμένο, άριστο αποτέλεσμα!!!
    Φιλάκια!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. i realy was wondering if it was machine made, it`s perfect, it realy is.
    the translation said that you have worked on it for 2 years, WAOW, fantastic work well done!
    greetings miek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Thank you very much , Miek !!!! I am so glad you like it !!!!! You can understand how relieved and happy I felt
    when I finished it !!!!!
    greetings
    Niki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλενάδα είναι υπέροχο! Σκέτη υπερπαραγωγή!!! Αλλά μου φαίνεται τόσο δύσκολο!! Εγώ μόνο κουμπιά ράβω :P Καληνύχτα Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το τελείωσα δεν μπορούσα να το πιστέψω !!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ , Λίλια !!!

      Διαγραφή
  11. Τι καταπληκτικό έργο τέχνης είναι αυτό Νίκη !!!!!!!!
    Γειά στα χέρια σου, άξιζε τον κόπο και τον χρόνο !!!!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω πω απαιτητικά σχέδια!!! Έχω μια θεία στο Πράβι που σίγουρα θα τα λάτρευε! Όλο με κάτι τέτοιες ψιλοδουλειές καταπιάνεται και φτιάχνει αριστουργήματα. Δεν είναι του γούστου μου βέβαια, αλλά δεν μπορώ παρά να αναγνωρίσω την δουλειά αλλά και την τεχνική που απαιτείται από την κεντήστρα. Νίκη μου καλημέρα και φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Σοφία μου !!!!!
      Να είσαι καλά !!!!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφο..είναι τέλειο το τραπεζομαντηλο ..
    μπράβο σου !!!!! πολύ δουλια έχει..
    κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Thank you very much ,Lourdes !!!!!! I am so glad you like it !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ταιριάζει πολύ με το δικό μου:
    http://e-crochet.blogspot.gr/2012/05/blog-post_19.html
    αν δεν σε πειράζει θα ήθελα να τα συνδέσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα είναι χαρά μου να τα συνδέσεις !!!!! Στην ουσία είναι το ίδιο σχέδιο !!!!
    Το σχέδιο που είχα ήταν για σεμέν - μόνη μου δημιούργησα τις γωνίες για να γίνει τραπεζομάντηλο γιατί μου άρεσε πολύ .
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να κάνω μια ερώτηση?
    Το σχέδιο είναι εύκολο να το βρώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  18. Αγγελική , το σχέδιο αν θυμάμαι καλά το είχα βγάλει από ένα φυλλάδιο της DMC και δεν το έχω.Νομίζω ότι μπορείς να το ζητήσεις από την Niatta στο μπλογκ
    http://e-crochet.blogspot.gr/2012/05/blog-post_19.html. Εχει κεντήσει το ίδιο σχέδιο σε σεμέν και από τα σχόλια των αναγνωστών της έχω καταλάβει ότι το έχει στείλει σ΄αυτούς που το
    ζήτησαν. Είναι μεν χρονοβόρο σχέδιο αλλά στην ουσία επαναλαμβάνονται 2 μοτίβα τα οποία κάποια στιγμή τα μαθαίνεις και δεν χρειάζεται να κοιτάς το σχέδιο . Τις γωνίες δεν θα τις βρείς πουθενά γιατί τις δημιούργησα μόνη μου(το σχέδιο ήταν για σεμέν) . Επομένως πέρνα τις φωτογραφίες σ' ένα στικάκι και σε κατάστημα που κάνουν εκτυπώσεις μπορείς να το έχεις σε ότι διάσταση θέλεις .Ελπίζω να βοήθησα !!
    καλή επιτυχία !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειναι ενα υπέροχο αριστούργημα Νικη μου.Τα συγχαρητήρια μου.!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή