Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Πλεκτές θήκες για κινητά / Knitted mobile phone cases

Χειροποίητες θήκες πλεκτές με βελόνες για κινητά 
Hand knitted mobile phone cases



























Τις έχω πλέξει με απλές βελόνες (βελόνες με μια μύτη )
και δεν έχουν ραφές . Πλέκονται πολύ ευκολα . 
Μπορείτε να δείτε  οδηγίες κατασκευής εδώ .
Τα κουμπιά τα έφτιαξα με πολυμερικό πηλό .

They have been knitted on staight needles (single pointed needles) and they are seamless .
Click here for  a tutorial on how to knit them.
They are very easy to make .

The buttons are made from polymer clay

Επισκεφτείτε την ετικέτα πλέξιμο με βελόνες .
Visit the label knitting .


Καλή σας ημέρα !!!!!
Have a nice day !!!!!

16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι θήκες!! Πρωτότυπες και δημιουργικές!! Μπράβο!!! Καλή συνέχεια!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. How cute! Love the black one, but they're all really nice! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφες, πρακτικές και με ωραία χρώματα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες οι θήκες σου Νίκη μου,καί πολύ πρακτικές!1!!Μού αρέσουν πολύ τά χρώματα!!
    Καλό απόγευμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαριτωμένες και πολύ χρήσιμες οι θήκες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες Νίκη μου!!!!Με υπέροχα χαρούμενα χρώματα...Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ βρε Νίκη είναι εξαιρετικές!! Και χαρούμενες!!!
    Φιλιά πολλά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Νίκηειναι πολύ ομορφες οι θήκες και με ωραία χρώματα!!!!
    Εμένα δεν μου αρέσει το πλέξιμο με τις βελόνες!!!μόνο με το βελονάκι πλέκω!!!
    Να είσαι καλά ,Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ ωραίες είναι αλλά οι βελόνες με δυσκολεύουν Νίκη μου , με το βελονάκια μου αρέσει πιο πολύ
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες οι θήκες Νίκη μου, αλλά και τα κουμπιά πολύ γλυκούλια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. που όμορφα οι θήκες για κινητά και όμορφα χρώματα..
    κάλο τρίμερο...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλιά σας !!!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή