Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Παιδικά σκίτσα για ριζοβελονιά /Children stem stitch patterns

7 παιδικά σχέδια για κέντημα ριζοβελονιά ή πισωβελονιά (γαζί)
Είναι ιδανικά και για ζωγραφική για παιδιά .
7 stem  stitch or back stitch  patterns
They are also ideal  children painting patterns .



Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια .
Click here to see more patterns .














Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε κι άλλα σχέδια .
Click here to see more patterns .







Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε κι άλλα σχέδια .
Click here to see more patterns .












Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε κι άλλα σχέδια .
Click here to see more patterns .







Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε ένα ακόμη σχέδιο .
Click here to see one more pattern .


Αν θέλετε να μάθετε πώς να κεντήσετε ριζοβελονιά , κάνετε κλικ εδώ.
If you want to learn how to do the stem stitch , click here .



Καλό σας απόγευμα !!!!!!!
Have a nice afternoon !!!!!!!!!



11 σχόλια:

  1. Μωρέ τι γλυκούτσικα είναι αυτά??? Το παπάκι και το αρνάκι μου έκλεψαν τη καρδιά!! Φιλάκια Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα σχέδια!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. NIKI......! thanks sweety...sorryhas been long time, i'm preparing the english version ofmy website at this moment. hopefully soon.
    see you around on network:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα σχέδια καί πολύ χαριτωμένα Νίκη μου!
    Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα!!! Η δε γατούλα μου θύμισε κι εκείνα τα απλά σχέδια που τρυπάγαμε πάνω σε χαρτόνι για να κεντηθούν από τα παιδιά!
    Φιλάκια πολλά, Νικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα και γλυκούλικα!
    Θα ομορφύνουν οποιοδήποτε παιδικό δωμάτιο πιστεύω!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άρεσε πολύ το σχεδιάκι με το καραβάκι και τα ναυτάκια!!πολύ γλυκούλικο!έκανα αρκετή περιήγηση στο ιστολόγιό σου γιατί είχα χάσει πολλά σημαντικά!με εντυπωσίασε η βελονιά της καλόγριας και κάποιοι πανέμορφοι σελιδοδείκτες που είναι πιό πίσω!να είσαι καλά Νικούλα μου!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή